Вход
Материалы отфильтрованы по дате: декабря 2015

майноЗ 1 січня 2016 викладено в новій редакції Закон України "Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Відповідні зміни передбачені Законом від 26.11.2015 р № 834 -VII.
Документ встановлює нові розміри адміністративного збору за державну реєстрацію, зокрема:
• за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно в строк 5 робочих днів - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати;
• за державну реєстрацію права власності в термін 2 робочих дні - 1 мінімальна заробітна плата;
• за державну реєстрацію права власності протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 2 мінімальні заробітні плати;
• за державну реєстрацію права власності протягом 2-х днів, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 5 мінімальних заробітних плат.
Такі розміри адміністративного збору не стосуються випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс.
Дія Закону не поширюється на державну реєстрацію повітряних і морських суден, суден внутрішнього плавання, космічних та інших об'єктів цивільних прав, на які законом може бути поширено правовий режим нерухомої речі.

Бухгалтерськая отчетностьУ ДФСУ запитали, якою мовою повинні складатися первинні документи для визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток підприємств.

Податківці підкреслили, що українська мова як державна мова обов'язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами законодавчої, виконавчої та судової влади, у міжнародних договорах, у навчальному процесі в навчальних закладах в межах і порядку, що визначаються Законом N 5029. Держава сприяє використанню державної мови в ЗМІ, науці, культурі, інших сферах суспільного життя.

Згідно п. 1.3 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 N 88, всі первинні документи, облікові регістри і бухгалтерська звітність повинні складатись українською мовою.

Документи, що є підставою для записів у бухгалтерському обліку і складені іноземною мовою, повинні мати впорядкований автентичний переклад на зазначену мову.

Петро Порошенко схвалив зміни щодо децентралізації повноважень щодо державної реєстрації

УвагаПрезидент України Петро Порошенко підписав Закон № 835-VIII «Про внесення змін до Закону України« Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців »та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень щодо державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань »(законопроект № 2 983).

Законом передбачена передача органам місцевого самоврядування, місцевим держадміністраціям, нотаріусам та акредитованим суб'єктам повноважень щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та ФОП. За органами юстиції залишається державна реєстрація громадських формувань.

Внесено зміни до низки законодавчих актів, які спрямовані на реформування системи надання адмінпослуг у зазначених сферах державної реєстрації, забезпечення її відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності, раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, оптимізацію витрат держкоштів.

З метою забезпечення оптимального функціонування системи визначено розподіл адміністративного збору за держреєстрацію юросіб та ФОП наступним чином: 40% надходжень такого збору спрямовується до Державного бюджету України, 60% надходжень залишається у суб'єктів державної реєстрації.

Такий перехід передбачений шляхом подання заяви контролюючому органу

3 группа податкуДФС нагадує, що за умови дотримання фізособою - підприємцем платником єдиного податку вимог, встановлених Податковим кодексом для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату ЄП, встановленого для інших груп платників ЄП.

Такий перехід передбачений шляхом подання заяви контролюючому органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.

При цьому у платника ЄП третій групи, який є платником ПДВ, анулюється реєстрація платника ПДВ у порядку, встановленому Податковим кодексом, у разі обрання їм першу або другу групи або ставки єдиного податку, встановленої для третього групи, яка включає ПДВ до складу єдиного податку.

Відзначимо, відповідний порядок встановлено п.п. 298.1.5 п. 298.1 ст. 2

КодексаСтавки податків будуть введені з 1 січня, а новий ПК з 1 квітня

Кабінет Міністрів доопрацює проект Податкового кодексу, передасть Президенту України, а він внесе його в парламент з клопотанням про розгляд з невідкладної процедурі як першочергового.

Про це розповів Прем'єр-міністр А. Яценюк, коментуючи домовленості за проектом податкової реформи.

Враховуючи те, що для вивчення платниками податків такого великого законопроекту необхідно час, у прикінцевих положеннях Податкового кодексу всі ставки податків будуть введені з 1 січня 2016 року, а тіло Податкового кодексу набуде чинності з другого кварталу 2016 року - з 1 квітня.

Таким чином, у бізнесу буде три місяці на те, щоб детально вивчити Податковий кодекс. Можливо, треба буде внести необхідні зміни.

РеформаНа сайті відомства з'явилася презентація доопрацьованій концепції податкової реформи.

Серед основних положень можна відзначити наступні:

• зниження ставок ЄСВ з поточних близько 41% до 20% вже в 2016 році, з максимальним рівнем нарахування - 25 МЗП. Фізичні особи будуть сплачувати 0% ОСВ замість нинішніх 3,6%;

• ставки ПДФО та податку на прибуток в 2016 р - на рівні 18% (в 2017 р - 17%);

• скасування ЄСВ в 2018 році і встановлення єдиного податку на зарплату на рівні 20%;

• збільшення порогу зарплати для отримання ПСП з 1,4 МЗП до 3 МЗП (в 2016 р - 4 134 грн.).

Що стосується спрощеної системи оподаткування, то тут Мінфін пропонує перехід від оподаткування обороту до оподаткування прибутку. Разом з тим, перехід на нові правила буде більш повільним. Зокрема, коефіцієнт, який буде визначати витрати платників єдиного податку групи «В», складе в 2016 і 2 017 роках - 0,85, в 2018 р - 0,65, в 2019 г. - 0,45.

Також планується спростити адміністрування податків, поставивши метою зробити адміністрування простим, прозорим, мінімізують можливості для суб'єктивізму і зловживань з боку податкових органів.

Внесено зміни до Закону про землеустрій

ЗемлеустрйВерховна рада 8 грудня прийняла Закон про внесення змін до статті 50 Закону про землеустрій щодо спрощення процедури виготовлення проектів землеустрою для відведення земельних ділянок (законопроект № 1280).

Згідно з текстом проекту, підготовленого до другого читання, проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок будуть включати копії правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна для об'єктів будівництва III-V категорії складності, розташовані на земельній ділянці.

У чинній редакції Закону говориться, що необхідні копії правовстановлюючих документів на всі об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці.

Відзначимо, що прийнятий у першому читанні текст змін відрізнявся - планувалося що копії правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, які розташовані на земельній ділянці, надаються тільки у випадку, коли право власності на такий об'єкт зареєстровано.

МинфинМіжнародний валютний фонд погодився з баченням Міністерства фінансів щодо необхідності проведення податкової реформи в Україні. Про це заявила Міністр фінансів Наталія Яресько.

Вона підкреслила, що при розгляді питання щодо податкової реформи МВФ керувався не тільки показниками дефіциту держбюджету. Фонд зацікавлений в збалансованому підході до формування бюджету, в якості пропонованих рішень і в реформуванні всіх галузей економіки України. І підтримку надав лише після того, як експерти МВФ переконалися в досягненні всіх висунутих критеріїв.

«Так, спочатку вони були проти, але після декількох місяців переговорів, дискусій з цифрами і фактами їх позиція змінилася. Так що зараз - так, Фонд згоден з нашим баченням. Вони зрозуміли нашу філософію реформи, спрямовану на підвищення доходів і зниження витрат бюджету », - зазначила Наталія Яресько.

Заплановано створення Національного контактного центру

ДержУряд схвалив Концепцію створення Національного контактного центру.

НКЦ планується створити на базі існуючого Урядового контактного центру, який працює вже не один рік, і звернувшись куди за номером 0-800-507-309 або зайшовши на сайт www.ukc.gov.ua, можна отримати кваліфіковану консультацію.

На сьогоднішній день ВКЦ обслуговує всі органи виконавчої влади. Ідея створення НКЦ - поступове розширення органів державної влади, до яких можуть направляти свої звернення громадяни через єдиний контактний центр.

На першому етапі планується залучити Адміністрацію Президента, Верховну Раду, державні колегіальні органи, а надалі - органи місцевого самоврядування. Заплановано близько 13000 суб'єктів, до яких можна буде звернутися через НКЦ.

Крім того, планується розширити кількість каналів взаємодії з громадянами. Крім телефонного номера і веб-порталу, де можна залишити свої звернення, передбачається створити два додаткових каналу зв'язку:

- Мобільний додаток, що безкоштовно можна буде завантажити на телефон або планшет, і в якому можна буде зареєструвати своє звернення до будь-якого органу;

- Геоінформаційні системи з прив'язкою до карти України - в онлайні можна буде дізнаватися інформацію про стан розгляду того чи іншого звернення у відповідному регіоні, проаналізувати, на якому етапі перебуває вирішення тих чи інших проблем.

Для формування та подання договору розроблений новий електронний формат

Електронний отчетРозпочав роботу доопрацьований електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів».

ДФС повідомляє, що процес укладення договорів, спрямованих в електронній формі, спрощений. Починаючи з 25 листопада 2015 платником полягає 1 договір з органом ГФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи в будь-який орган ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.

Договір, укладений платником до 25.11.2015 з органом ДФС за основним місцем обліку, є чинним з моменту його підписання і до закінчення терміну дії посилених сертифікатів відкритих ключів.

Договір з органом ДФС за неосновним місцем обліку не вкладається.

Відзначимо, для формування та подання договору розроблений новий електронний формат за кодом J (F) 1391004.

Страница 1 из 2